Багажника спря да се затваря, оказа се че механизма е заял и го държи постоянно отворен.
Кората на вратата на багажника се държи на 4 винта + щипки 8 на брой, разположението им е симетрично.
Сваляйте внимателно, че поизпечена пластмаса се чупи лесно (ако някой има излишна няма да откажа една).
След това се развиват болтовете на механизма.
Има две букси - едната се вижда и се сваля лесно, другата е в кухината на вратата (механизма не може да излезе ако не се откачи втората).
След като излезе целия механизъм, пластмасовата кутиика трябва да се разкачи от ключалката (държи се на 2 винта).
Тая кутиика е залепена, но с деликетно пипане се отваря (след ремонта няма нужда от лепене, защото винтовете са достатъчни да я държат).
При отварянето може да изхвърчат разни чаркове, така че я отваряите на място където няма да загубите нещо.
Отвътре изглежда по следния начин:
-Белият палец със зъбното колело натиска ключалката;
-Моторче;
-Механизъм с пружина която връща палеца;
На прикачените снимки се вижда кое се е счупило.
Предполагам това е най-честия проблем при повечето коли. Тоя чарк изглежда най-слабото място на целия механизъм.
Пичко убаво и мъдете здрави
Кората на вратата на багажника се държи на 4 винта + щипки 8 на брой, разположението им е симетрично.
Сваляйте внимателно, че поизпечена пластмаса се чупи лесно (ако някой има излишна няма да откажа една).
След това се развиват болтовете на механизма.
Има две букси - едната се вижда и се сваля лесно, другата е в кухината на вратата (механизма не може да излезе ако не се откачи втората).
След като излезе целия механизъм, пластмасовата кутиика трябва да се разкачи от ключалката (държи се на 2 винта).
Тая кутиика е залепена, но с деликетно пипане се отваря (след ремонта няма нужда от лепене, защото винтовете са достатъчни да я държат).
При отварянето може да изхвърчат разни чаркове, така че я отваряите на място където няма да загубите нещо.
Отвътре изглежда по следния начин:
-Белият палец със зъбното колело натиска ключалката;
-Моторче;
-Механизъм с пружина която връща палеца;
На прикачените снимки се вижда кое се е счупило.
Предполагам това е най-честия проблем при повечето коли. Тоя чарк изглежда най-слабото място на целия механизъм.
Пичко убаво и мъдете здрави
